Gå til innhold

E39: Simons bakpotte selges til høystbydende, SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Simons bakpotte til E39 (520, 523, 528) liggende som jeg ikke har bruk for da bilen er solgt. Litt større endestuss enn originalt, og fremhever sekserlyden litt mer (men langt ifra "Torshov-lyd"). Minuset er at den har fått seg en bitteliten trøkk på nedre delen. Kan sikkert rettes opp og bli fin igjen, jeg har ikke prøvd og kommer ikke til å prøve heller. Potta er et par år gammel og 100 % rustfri. Ser også ut som potta er laget av rustfritt, men det tørr jeg ikke si sikkert.

Skal bort, så selges til høystbydende i løpet av romjula.

Kan hentes på Slemmestad, 25min sør for Oslo (rett ved asker) eller sendes mot forskuddsbetaling + at kjøper betaler frakten (160 kr).

Har også hele midtlydemperen osv, hele stykket fra etter kat'en og til bakpotta. Dette er også i bra stand. Kommer egen annonse etter hvert når jeg får tatt bilder

Den er møkkete på bildene da jeg ikke har vasket den på noen måte etter den ble demontert fra bilen. Men det er ikke rust!

mini-DSC00796.jpg

mini-DSC00793.jpg

mini-DSC00794.jpg

Skrevet
Vet ikke hva den er verdt, og igrunn så er den ikke verdt mer enn folk vil gi. Derfor den selges til høystbydende :P

Okei. Kunne godt tenke meg å se resten av anlegget før jeg bestemmer meg :-)

Skrevet

Åja, må ikke blande "resten av anlegget" inn i denne annonsen. Var bare ment som info om at jeg har det også, og at annonse kommer i morgen med bilder. Vil nok bli solgt til høystbydende den også. Om du er seriøst interessert i begge deler kan vi sikkert få til en deal på det. Men det må isåfall hentes, den midtre delen egner seg ikke for sending - er alt for lang og tung.

Skrevet
Åja, må ikke blande "resten av anlegget" inn i denne annonsen. Var bare ment som info om at jeg har det også, og at annonse kommer i morgen med bilder. Vil nok bli solgt til høystbydende den også. Om du er seriøst interessert i begge deler kan vi sikkert få til en deal på det. Men det må isåfall hentes, den midtre delen egner seg ikke for sending - er alt for lang og tung.

Da følger jeg med i morgen, hvis jeg skal kjøpe noe er henting mulig.

Skrevet

Nå er det jo 2 andre interesserte også og jeg har sagt at den selges til høystbydende i løpet av romjula. Men setter fristen til kl 23 idag (fredag)

Skrevet

Har fått et bud på 600 inkl frakt fra Frankkkk nå, men var litt uklarheter så venter på svar. Fristen er fortsatt kl 23 i kveld. Litt usikker på nøyaktig hvor mye det blir uten frakt, men vi kan si at budet er på 350 kr da så er vi ihvertfall på den sikre siden med at jeg ikke overdriver! (men sannsynligvis er frakten 160 kr, men tørr ikke si det garantert før jeg har veid potta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...