Gå til innhold

Bmw e28 M535. Vurderes solgt

pett03
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orker ikke å bla gjennom 4 sider med tull, så spør her: er bilen eu ok? Km.stand? Hvor mye rust er det? Importert? Bilder av interiør? Ellers tekniske feil og mangler?

Fult forståeli ;)

Bilen ble avskiltet etter eg fekk brev i posten om at biltilsynet ville ta ein titt på bilen, siden den er hel sotet og lav... Men skal ikkje ver noe problem og få skilt på den ijenn. må bytte opphengsforingen på mellomaksel, en arm i fremstilling å mest sannsynilg bare og stille den opp til den er 11 cm høg å rive av soting.

Har ikkje bilder av interiør nå når jer er på sjø. Men ordner når jeg kommer hjem. Er sort skinn, som er i bra stand. fører sete er litt slitt med eit pittelite hull på den normale plassen.

Er et lite rust hull under frontruten og der ekstrahjulet bak skal ver. De er de jeg har funnet av rust

Bilen har rullet ca 250000. men på speedometeret står de 5000 siden det er byttet.

Kan godkjenne bilen. men da vill prisen stige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel meget mulig at du må bytte dempere og fjører for å komme gjennom kontroll?? Er sportskinn ja?

Ikke rust på noen dempertårn, eller jekkfester? Er bilen importert? Evt når? Prisantydning?

Har vert litt rust på dempertårn. Men rusten er tatt. Kan hende det muligens må byttest til det senkesettet som den er godkjent med. Men i vognkortet står det bare hvor "lavt" de skal ver. Forge eiger fekk den jennom med det sann.

tenkte 90 k eller bud

Meiner på den ikkje er importert. er på sjø nå, men skal finne det ut.

Wiren på til og opne panser med er sleten, så der er ein liten patent nå til opning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...