e30 tic Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Vurderer å selge felgene mine til høsten,dvs si når saltet på veiene er på gang ettersom jeg har bestemt meg for å kjøre med 17" til neste år. jeg kan gi disse i innbytte på 17" Disse felgene passer perfekt på lave E30'er, og evt andre biler som er lave eller ikke vil ha dekk og felger som stikker milevis utenfor hjulhusene. RS 003 er vistnok sjeldne har det blitt meg fortalt ifra de i Tyskland som driver med slike felger. - 4x100 8.5x16" ET5 Ø57.1 navhull (passer rett på E30 bla) - Orginalt ET25, nytt ET 5, passer rett på E30 uten spacere, subber ikke og tar heller ikke i fjærbein etc. Felgene er restaurerte og pulverlakkerte, nye ventiler, nye flate polerte muttere og 4 nye ytterbaner. Har kvitteringer på restaureringen. Selges med "nye" federal 215/40 dekk Alle felgene er selvsagt 100% rette og i orden. Pris er jeg veldig i tvil siden det er lite 4x100 å sammenligne med. setter HBO 17000.- med helt nye dekk! Ber seriøse ta kontakt på PM for info evt 92089811 etter kl 1700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hei.. Disse kan være aktuelle for meg.. Se PM Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 beholdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 tenker å selge disse allikevel ettersom jeg vil ha 17" hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmo Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 solgt? Nei jeg har di ennå, har faktisk tatt ut boltene og driver på å polere dem opp skikkelig og legge på voks slik at dem er klar til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå