Teciero Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Selger mine nye ubrukte tåkelys til E36. Passer i original fanger, samt m3. Hvitt glass. E-merket/godkjent. Selges til 600,- Lik som de på bildet.
Teciero Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Den er grei! Hvor holder du til? Jobber vel til 18 mener jeg på mandag...
Dørhåndtaket Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 jeg holder til på stj men skal til namsos å levere varer.. muligå treffe deg iløpet av dagen da?
Dørhåndtaket Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 drar 7 fra trondheim levere på levanger verdal å steinskjer så utover mot 12-2 en cang, har du no nummer?
Teciero Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Så ikke svaret ditt før nå, i.o.m jeg hadde lagt meg når du svarte. Men hadde ikke fått til å møtt deg uansett innen tidspunktet du var her, da jeg var på jobb 10-18. Kan desverre ikke stå i jobbtiden og selge de privat, da jeg jobber på Biltema, og vi selger de samme der til 798,- for begge. Tar seg ikke ut å stå på jobb å selge de privat da... Så må enten møtes utenom jobbtid for meg, eller sende de per post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå