anders e30 Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Jeg har nå skaffet meg et e30 325 prosjekt men med en del jobb å vet ikke helt hva jeg skal bruke prosjektet til enda. håper å få noen synspunkter på hva dere der ute syntes om det å hva jeg skal gjøre med det. Har et hav av deler å karosseri deler som fulgte med: som nye framskjermer, face-lift front, kanaler, bak plate og hjul hus bak, . ser rufsete ut men er egentlig et bra utgangspunkt for noe kult. sett fra siden bak. er satt på nye hjulbuer bak. her et det prøvemontert med nye skjermer å frontplate her må bak plata byttes da fester til lyktene og nedsiden ved fangerfestene er noe mykt metall.. Her er det bare banket på noe platemakk på hjulhusene som ikke ser bra ut i det hele tatt så her blir det nye hjul hus med modifiserte demper tårn. å ikke snakke om er det sveiset igjen tak luka.whay??? må nok bytte hele tak plata også for denne er ikke mye å prøve å fikse eller spare på.
Pedi Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Hmm... Første bud må iallefall være å få bilen under tak. Grunning og sparkel er ikke "tett", så hvis du ikke vil ha rust overalt så bør du få den på en tørr plass...
Anders92 Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Første bud er vel at det heter 325, ikke 225? Ser ut som om du har litt å bryne deg på her.. Facelift gjør mye, så alt du har av facelift må iallefall på, spør du meg
anders e30 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 har den på verkstedet nå så der er det tørt å varmt.ja er planen å få på face-lift delene.
anders e30 Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 i dag her jeg fått jobbet litt på bilen,. fått den opp på bokker å gått over bilen å sett hva jeg skal bytte av plater å understell deler. . understeller er veldig bra så her blir det bare å oppgradere med nye snacks fra gs. men tenker på å få bygd nytt bur hos safe motorsport. noen som har noen synspunkter eller erfaringer fra de? har sett at menge e30 er har fått bur fra de å det jeg ser der ser veldig bra ut.. å så har jeg fått tatt av bakplata så er klart for å få satt på den nye å sveiset fast den. men tankte å kappe ut seservehjuls brønnen å få lagd en plate der så hele gulvet der blir flatt å fint.. glemte kamera så dere får vente på bilder..
Anders92 Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Hvorfor bytte ut buret? Tenker du å legge mye penger i bilen, og blir det original motor i første omgang eller?
anders e30 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Tenkte å legge en god den penger i bilen så vil ha et sikkert å bra bur. Så tenkte meg et sånn "wrc" bur som de kaller det. med stivere fra dempertårn foren til bak osv. Samt at jeg skal bytte kanaler. hjul hus bak også. Når det kommer til motor aner jeg ikke hva jeg skal gå for men har 3 motorer liggende: 2,5l 12 ventiler, 3l 12, ventiler å en m5v8. så hvet ikke hva jeg vil gå for. men blir det 12 ventiler så blir det med snurre.
anders e30 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 noen som har noen argumenter for og imot disse 3 motorene? er ikke sikker på hva skal velge siden jeg har de motorene.
Anders92 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Jeg er ikke så inni det, men vekta er vel grei å tenke på? og det går vel an å selge de til fordel for for eksempel s50b30 eller b32 og konvertere til snurre? Sånn jeg har forstått det, så holder vel mesteparten av innmaten for 500hk? Både 2,5en og 3,0 krever vel endel oppgraderinger og kostnader for å havne på et sånnt nivå. Så med tanke på effekt, tilpassing og kostnader ville jeg vurdert det iallefall. m5 v8 er vel ikke like lett å få nedi, er vel endel tyngre og koster vel fort litt mer penger generelt når det kommer til effektøkning?
kamro Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Rått:), blir så glad at det er fler og fler av oss som vil ta vare på disse. Stå på Anders!
anders e30 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 s50b30 motoren har jeg også tenkt på. Men vet veldig lite om den motoren.Så er godt mulig jeg selger motorene jeg har å går for den. I dag her jeg fått kappet ut de gamle hjulhusene bak å prøve montert de nye før jeg bygger om dempertårene sånn at jeg kan bruke "alt i ett" coilovers . Ser så utrolig mye bedre ut. + at det blir å sveise forsterkninger på de mobba dempertårnene får å få sveiset et stag mellom dempertårna å få stabstaget festet opp i staget.Samt at jeg skal sveise forsterkninger til diffen. Orke ikke at gulvet skal revne rundt diffen. håper på noen bilder ti helgen
anders e30 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 i helgen blir det mye jobbing på bilen.. skal bli godt. må huske kamera denne gangen. noen som har noen synspunkter når det kommer til understell. bilen skal brukes mest på bane. blir k-sport 6p bremser rundt om. noen som vet hvor jeg kan få tak i karbon eller glassfiber tak til bilen. må få kappet ut det sykt stygge taket på bilen.
anders e30 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Har en s30b30 motor liggende men vet ikke om den er noen spesielt egnet for turbo konvertering. Noen som vet noe om det.? M50v8 er er solgt for ¨få kjøpt noe gromt understell osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå