mathiasgranberg Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Jeg skal se på en 525 tds manuell touring 1999 mod. rett over ny året, derfor lurer jeg på hva jeg skal se etter og er det noen som har erfaring med denne bilen er det flott hvis du vil dele dette bilen jeg skal se på er kjørt 190000km og det virker som den er i god stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hei mathiasgranberg. Ettersom jeg ser blir jeg 1ste til å ønske vekommen på bimmers Jeg er ikke noe garvet BMW-hode men kikket selv e39, men i bensin. Kun smak og behag dieselmotoren har jeg hatt 3stk av og disse både går bra og billig. 0.67 på blandet og det er bra med min kjørestil. Jeg kjører som en taxi i Paris, jeg skal frem! Er svensken på topp leser du e39-testen her http://autopower.se/ klikk på "begagnatguiden" også selvf e39. Selv tenker jeg mye bil for pengene og ville som deg valgt manuell. Se denne siden: http://www.noreverse.org/ Er du nysjerrig på diesel'en finnes det en smarting bak denne siden på bimmers viewtopic.php?f=1&t=177720 Lykke til med kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Takk for både gode tips , linker og velkomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Hallo Jeg leste ikke testen han la ut, men på en så "gammel" bmw ville jeg sjekka etter rust og generelt tilstanden på understellet : demper/fjær, foringer etc.. billige deler, men ofte mye jobb og bytte. Traversforinger/bærearmsforinger bak er lurt å sjekke.. Den nederste kula i spindelen bak pleier visst å ryke på disse. Rust i understellet (ved oppheng og kanal etc) regner med at den har rust på bakluke (tror nesten ingen e39 ikke har det ). Rust i dørkanter, ved bretten til bakfanger på bakskjerm, i/under hjulbuene.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå