DandaMan Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Har 2 stk Bmw M5 Replica felger liggende. Nye i eske! Specs: 8,5x18, et15, nav: 74,1, boltsirkel: 5-120, farge: hyper silver. 1000,- for begge felgene, har desverre ingen emblemer til disse, så det medfølger ikke. Kan sendes med posten, frakt vil jeg da ha 300,- ekstra for. I så fall må felger og frakt forskuddsbetales. 2 felger til kan sannsynligvis skaffes hos Tevo dekk AS. PM for mer info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnuttEE Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Tror jeg kan kjøpe disse av deg. Må bare sjekke at de er like de jeg har Er du innover mot Oslo av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DandaMan Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Tror jeg kan kjøpe disse av deg.Må bare sjekke at de er like de jeg har Er du innover mot Oslo av og til? Beklager sen tilbakemelding, er du fortsatt interessert? Ja, er innover et par ganger i uka, så jeg kan levere de til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Solgt??? Jeg tar dem hvis de ikke er solgt Har 3 fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå