Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hei SOLGT Har en BMW E36 320 cab som er kolisjonskadet i front. Fra A stolpe er alt helt. Alle airbager har blåst. Bilen har av utstyr El vinduer hele veien Hard Top Sort Skinn (helt og pent uten hull) Varmeseter forran Ellers ta kontakt for deler og pris. Bilen er mørkblå/lilla. Delene befinner seg i telemark - Bamble. Kan selges som den står eller i deler.
Elliott Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Skulle gjærne hatt gulvteppe vist det er mørkt?
Hankook Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Sort gulvteppe? Pris på dashbord, komplett interiør med seter,dørtrekk,gulvteppe... Pris på komplett bil? Manuel, Automat? Bilder?
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Hei, Jeg blir litt som en mellommann her nå da jeg hjelper bare en kompis. Men skal gjøre så godt jeg kan for og svare her. Bilder kommer iløpet av kvelden håper jeg. Manuell gir 5 trinns. mener med 90% sikkerhet at det er lyst gulvteppe. kommer med bilde senere ikveld av interiør og bil. Mye bra deler her etter min mening.
Hankook Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg er isåfall intr i: Pedaler, hovedsylinder, slavesylinder, svinghjul clutch, mellom aksling, girkasse, gir overføring. Kort fortalt, alt som har med clutch og gir og gjør.
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Første post oppdatert. Flere bilder kan taes på forespørsel. Foretrekker salg komplett selfølgelig. Men kan selges i deler om ingen er interisert i den komplett. Ta kontakt så blir man nok enige.
dannyboy92 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Bakre midtkonsoll m/ armlen? Pris? Edit: Usikker på om cab midtkonsoll passer på coupe, men om det gjør vil jeg gjerne ha pm.
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Jeg skal selv se over bilen imorgen eller fredag og se over motor og forstilling så kommer jeg med pris for bilen.
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 1994 modell, M50 B(20 6 S2) Vanos Importert Veldig bra folk viser interesse for deler/bil. Siden det var mer interesse enn det jeg trodde skal jeg selv ta en titt på bilen og se hva som er brukans og gi pris på bil og deler. Håper og få gjort dette idag/imorgen
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Da har man tatt ett overblikk av bilen og slik er ståa; Front er totalt ubrukelig. Radiator og AC radiator har tatt imot støyten sammen med frontbjelke. Men stopper før blokk/reim. Vifta er deffekt. Motor er hel.Trenger muligens ny reim for AC pumpe da den er sporet av. Hjulstilling er rett. Vange venstre side er bøyd og ødelagt. Høyre side ser hel ut. Støtdempertårn er hele uten deformering. Div deksler/slanger/kjølere/tanker er knekt/sprekt under kolisjonen. Min mening er enten har man en donorbil med hel front man kan flytte over eller så har man en donorbil her med motor/drivlinje/interiør. Bilen selges helst komplett. Er 1 som har tatt en titt på bilen allerede og vil gi ett bud iløpet av ikvelden. Så om fler er interisert i bilen komplett gi beskjed. Bilen har helt og fint interiør i sort skinn og sort gulvteppe. EUOK til nov2012. Helt chassi utenom framover fra A stolpe. Km stand rett rundt 200 000km. Bud under 10 000,- vurderes ikke.
Elliott Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Jeg skal ha gulvteppet vist den selges i deler, husk det
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Hvis man ser hva kan kan selge her så tror jeg bilen fort er betalt motor/gir+elnett : ~5000,- Hardtop : ~5000,- (ser de ligger på finn til 8500-12000,-) Komplett skinn : ~4000,- + ALT ANNET som er på bilen. Traverser, aksler,diff,bremser,lykter,dører,kallesje, elvinduer,interiørdetaljer+++++ i delepris tipper jeg det er mulig og selge deler for rundt 18-20 000,-. Men grunnet tidsmangel for og ribbe bil så ønsket den solgt som komplett bil. Bud under 10 000,- ikke aktuelt. Over dette vurderes det etter interessen på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå