hare4 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 - Nesten ikke brukt justerbart senkesett med tuv papirer, merket er TA- teknikk, kun vært på bilen i ca 3 mnd. selges til fordel for senke sett komplett med dempere siden jeg skal ha plass til bredere felger. men alt fungerer som nytt, følger med teflonspray og kortere stabstag som er anbefalt. kom med bud! SOLGT - originale baklykter (ikke facelift) - hvite blink forrran - brukt KW senkesett med dempere og fjører, er litt rustent, men fungerer og godt å kjøre med, selges billig ! - FK lyktesenkere
hare4 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Helt nye FK øyelokk, ikke åpnet enda! kom med bud. Brukte orig. baklys, kom med bud! Brukte hvite blinklys, kom med bud! Justerbart senkesett, bud over 2500. Brukt KW senkesett med fjører, selges billig! (selges uten de svarte beskyttelses plastikken til bakdemperne!)
hare4 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Kan sende flere bilder om ønskelig, ta kontakt på 95929264 om du lurer på noe! Befinner meg i Aust-agder nær Kristiansand.
Soberg Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 pris på de forskjellige coiloveren? soberg
hare4 Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Kun et sett som er coilovers(på bildet!), det andre settet er bare fjører med dempere. Tenkte meg bud over 2500 for coilovers komplett med kortere stabstag.
hare4 Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Fått bud på det justerbare senkesettet nå, noen andre som intr? bud over 2500 ? Mer info: Vi anbefaler også å kjøpe kortere stabstag til dette settet ( Dette følger med! ) Tüv-godkjent Typ: E46 Årsmodell: 98- max. forakselvekt: 1000kg max. bakakselvekt: 1215kg Tüv: 35-65mm Justerbart foran og bak.
hare4 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Da var coiloverene solgt, men har det andre fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå