ronnyskretting Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hei. Som emne sier så er jeg på utkikk etter M3 speil og noen tøffe baklykter til min touring. Kan godt tenke meg å bytte dette mot helt nye gule tåkelys. Har mange sett liggende. Eventuelt er jeg åpen for en god pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 om de er tøffe nok for deg vet jeg ikke.. men har disse liggende.. de er sprayet med blank sotespray, bra utført. har to sett med pæreholdere. ett orginalt, og ett som lyser på både tåkelys og bremselys (inderst og ytterst) når du bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Takk for tilbudet, men ønsker ikke spraya lykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318IA Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 jeg har nye m3 speil med adapter bor i andebu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå