Haukefer Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hei, har ein e38 me org buisness spiller. Er det signalutgang på den spilleren? Er ikkje navigasjon, kun den me kassett og cd veksler i. Har søkt men finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 jeg brukte høytalerutgangene som signal på min forsterker litt knot å kople alt opp. brukte vel 4-5 timer når eg koplet opp min forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Er ikkje signalutgang på spilleren. Du må bruke ein overgang. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Så det går altså? Kan du forklare litt nærmere hvordan du gjor det? Eg har ikkje peiling på alt det der greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 MÅ ikke bruke overgang. mangen forsterkere har høynivå innganger, og da brukes dem vanlige høytalerutgangene på cd spiller til å styre forsterkeren. trenger kun + og - kabler til strøm, ingen styrestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Her er forsterkeren eg har, http://www.eltema.no/products/1364-boss-cw600.aspx , har den snn høynivå inngang? Du har vell ikkje bilder av koss du koblet det? Får med meg en som har litt peiling på dette her, men han ville ha bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Speaker level input ja den har høynivå inn. har ingen bilder av hvordan jeg gjorde det, men det var ett koplingsskjema og prøving og feiling me å finne ut hvem av ledningene som var hva. det første eg gjorde var å bytte ut kasettspilleren me cd spiller, så fant eg ut hva leding som var hva fremme, fant dem igjen bak me den org forsterkeren, og så finne ut hva som var hva av ledningene som går ut av forsterkeren.. ett helsikkens kabelkaos baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå