laze Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 finner ingen utgang jeg kan trekke strømmen gjennom fra batteriet og inn i bilen. fant en gummipropp, men bare blekk bak der også... noen som har noen tips? Mvh frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 På min sitter den en gummigjennomføring under batteriet ! Jeg har da en e36 318is coupe med batteriet i motorrommet ! prøv å se under der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenL Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 ta ut batteriet, skru ut hele den som batteriet står på, gå inn i bilen å riv ut alt av matter og deksler under hanskerommet, gå ut av bilen, gå fram til motorrommet ditt, stikk strømkabelen igjennom.. kan være ganske knotete.. fikk ikke ut den gummi foringen på min når jeg hadde e36, så jeg poket ett hull i den med et skrujern. har du funnet ut hvordan du skal få den inn i bakasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå