///Aequitas Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Selger unna familie bilen. (romjuls.pris!) En 523i stasjonsvogn. En virkelig go bil man kan få mye glede ut av. km.stand: 241 Den er også påkostet en del i mitt eie. *Ny omprogramert hjerne. *Opgradert til nye ventilerte bremser irundt hele bilen. *Ny tankmåler. *Nye m-matter. *Nye endeledd osv. *Bensinmåler Å en del andre ting som jeg ikke kommer på her nå. Har selvsakt kvitteringer på noe også her en plass ifra gs.bildeler. Bilen er også eu-godkjent med 0.feil hos gs.bildeler. Skal inn igjen på kontroll i 2013. Så er bare å ringe eller sende sms om det skulle være noe du lurer på. Innbytte kan være aktuelt. Men i e46, e36 eller e30!! PS: Får ikke lastet opp bilder her inne, dette er noe jeg bare får sende på mail til de som er intrisserte. Om ikke noen kan gi meg noen tips ang dette.
///Aequitas Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Bare å komme med bud, eller innbytte forslag! Ellers selges den til 70.000kr.
///Aequitas Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Bilen selges for 60.000.! Men er bare å komme med bytte forslag.
mathiasgranberg Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 ønsker bilder mathiasgranberg@gmail.com
M.Nordfjellmark Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ønsker bilder om mulig! @ mattias_nordfjellmark@ hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå