andtor Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 heisann har en e28 528 som bare står, har også en masse deler. bilen er eu ok til mars 2012 og ser helt ok i karosseri gjort noe dårlig jobb med skifte av hjulbuer bak. helt grei under og bulk i h forskjerm. bilen starter og går men fusker litt følger med extra komlett motor m elnett. og en extra topp. har også delebil. intr er svært slitt. har ett verdig bra i delebilen. har zender sideskjørt og bakfanger som står på bilen. frontleppa er ødelagt. men har full m535 styling som også følger med. fronten er provosorisk montert på bilde. bud evnt bytte vurderes. ikke skambud da blir bilen stående til jeg har tid. har ikke vinterhjul montert, men følger med bra løse dekk. følger med 2 sett med felger. sikkert noe jeg har glemt. autodb kode 1408971 fikk ikke lastet opp bildene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Pris??? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 la ut bildene her for deg jeg ka pris tenker du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Ca. pris? Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andtor Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Ca. pris?Thomas. bekalger sent svar. bilen er desverre solgt. takk for bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå