marcusss Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Nå har det seg slik at jeg har kjøpt en motor fra et bilopphuggeri. Det viser seg at dynamofester, oljepeilegreia motorfester osv. er ødelagte. Jeg ble IKKE informert om dette når jeg var å hentet motoren og vil gjerne returnere denne motoren. Da jeg ringte inn dit i dag så var det ikke mulig å få returnert den motoren fordi. Jeg hadde bare bedt om motoren, og motorfestene fikk jeg bare med sa de. Men når jeg bestilte den motoren så sa jeg klart å tydelig at jeg skulle ha med motorfestene. Noen som vet om dette er noe jeg får gjort noe med eller får jeg bare la det ligge? Vet at man ikke har returrett til huggeriet, men må da være noe annet når det jeg får ikke er i den standen jeg skulle ha det i og ble ikke informert om dette. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 det blir ord mot ord, du har derfor et problem dessverre i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Når de leverer noe som ikke er i den standen som jeg bestilte det i som jeg ser i ettertid så må det jo være en lov på at jeg har returrett når varen ikke tilsvarer det jeg bestilte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Har du kvittering med spesifisering? Hvis ikke, glem det. Høggere er som privatpersoner, og svært mange putter bare slike penger i lomma si. Inspiserte du ikke motoren før du dro avgårde med den!? Høggerier er alltid siste utvei for meg. Sjelden er det pent behandlet og veldig ofte skal de har fantasipriser på alt det står BMW på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå