325ti Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Vurderer denne. Noen som kjenner til kvaliteten på meec? http://www.jula.no/luftkompressor-50-l-200066 Innspill og tips mottas med takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Ingen som har prøvd desse her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Jeg prøvde en skrumaskin fra meec. Batteripakken holdt til ca 2 små treskruer. Kjøpte et stort diesel agregat til 10000,- fra meec. det holdt ca 20 Timer.. Bukte 2 liter olje pr tank diesel. Rant olje fra alle skruer og slanger i motoren.. Samt at gresset ved ekos utløpet ble dekket av olje.. De tok begge varene i retur ute diskusjon.. Tror dem skjønner at produktene er jevnt over elendige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Jeg tror Meec har litt samme utfordringen som verktøy med Biltema-merker og CO/Tech, dette er varer som Biltema og Clas Ohlson kjøper med egen branding, og kan i teorien (og sannsynligvis i virkeligheten) komme fra mange forskjellige produsenter og være i mange forskjellige kvaliteter. Er ikke sikker på om det er samme story med Meec, men innbiller meg det. Dermed kan man nok være heldig og treffe gode produkter, eller man kan treffe dårlige... Det gjelder å passe på kvitteringen når en handler slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Takk for to supre responser. Da er jeg litt klokere =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå