Lasse83 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Har webasto parkeringsvarmer på bilen min, den tikker og går og jeg kjenner at vannslangene inn mot varmeregisteret blir varme, men varmen i kupeen er ikke mye å skryte av, den klarer såvidt å smelte litt is nederst på ruta om den står i 30 min. Har stått over motoren og kjent på slanger og hørt litt, og det virker som om vannpumpa ikke går hele tiden, men på en måte pulserer, kommer ett lite nykk i slangene i ny og ne. Er dette normalt, eller skal pumpa gå hele tiden? Har jeg evt noe godt gjemt luft i systemet ett sted? Varmeapparatet fungerer som det skal ved kjøring. Det skal dog sies av webasto-enheten er skiftet, dette gjorde jeg selv, klemte vannslangene flate før jeg tok vekk den gamle, var vel bare vannet som lå inne i den gamle webastoen som rant ut. Takker for svar, Lasse.
Azeton Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Du må uansett lufte kjølesystemet! Vannpumpen skal gå hele tiden
Lasse83 Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Du må uansett lufte kjølesystemet! Vannpumpen skal gå hele tiden Ok, noen triks på hvordan man får luftet det? Eller er det gode gamle klemme slanger til man blir grønn i trynet mens motoren går? Litt fersk på Bmw...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå