Soulfade Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hei. Jeg har en 2000 mod 318 e46. Jeg har planer om å senke bilen(godkjent). Hva er best av justerbart eller ikke justerbart senkesett på denne bilen? Hvor mye er det lurt å senke den før den blir for lav? skal bytte både dempere og fjører så jeg regner med jeg også må ha justerbare camberstag bak? jeg kjører på 225/65/17 må jeg da valse hjulbuene bak? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Billig justerbart holder 1, maks 2 vintre så får du ikke stilt mer da salt å dritt tærer på gjengene. Du trenger ikke valse med den dekkdimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soulfade Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 vurderer dette settet, http://www.partsandretards.no/senkesett ... tion-kit_1 40/30 eller 50/40? Tror kanskje 50mm er litt mye men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hadde 40/60 på min, barer fjærer da. Det var litt mye bak, 40/50 hadde nok vært bedre. Kjøp justerbart, mye bedre, så slepper du og ødelegge org dempere. Kittet så bra ut det, burde gå uten problemer gjennom godkjenning. Ihvertfall med 40/30. Regelen er vel 11 cm fra laveste punkt under bilen og til bakken trur jeg. Dobbelsjekk det med vekter, trur biltilsynet sjekker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå