Bambo Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Pga for lite fritid vurderer jeg selge 242'ne mine.. Bil 1 er en 74 mod som passer best som delebil eller bilcross prosjekt. En del rust og mangler rattstamme. Frontruta ligger inni og følger med. B20 motor og OD kasse. lurer på om ikke dne her har det populære clutch huset Bil 2: 79 mod som er i ganske bra stand. Noe lakkrust og tendens til høl bakerst på kanaler. MEn ellers veldig bra. Høl i v-dør pga autovern. er en 2 eiers bil som ble eid av gammel dame i Hemsedal fra ny fram til 1998. Så ble den kjøpt av meg og var bruksbil fram til 2000 eller 2001 da den ble parkert til fordel for nyere bil. Har aldri gått på salta veier! Sitter en B21 turbo intercooler i den. Bilen har stått lenge så en overhaling av bremser osv må nok sikkert til. Skal ta noen bedre bilder av den her iløpet av kvelden da jeg satte den inn i verkstedet for opptining i går. Bilene står nær Fagernes i oppland/Valdres. Kan kontaktes på tlf: 41408822. Sms er trått så der får du neppe svar. Mvh Håvard.
Bambo Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Noen flere bilder av den grønne: Vært ute kjørt en iten tur med den nå i kveld og den funker ganske så bra.
Bambo Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 da trenger jeg mer info enn abre E34 Touring Link til Autodb: http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1409969
Markus E30 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Den grønne starter? pris? Noen andre feil/,mangler enn bremser?
Bambo Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Den grønne funker fint. Monterte nye calippere og ventilerte skiver i går. Så nå er den vel så den tett på går igjennom en Eu kontroll. Fikk bud på 15 000kr uten att det srista selge. Heller vel mot att jeg beholder den og fikser den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå