e30no Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Vurderer å selge min 325 ix med mangel lapp til redusert pris da jeg ikke har tid de nærmeste månedene til å gjøre den i stand til eu godkjenning. Mangler: 2 - overføringsledd mellom rattaksel og tannstang 2 - bremselys venstre side (Fungerer som de altid har gjort) 2 - Batteri ikke festet 2 - Slitt bærekule venstre side (Byttet i November) 2 - Støtdempere bak lekasje begge sider. 1 - Ryggelys 1 - Spredere foran, sprekte glass 1 - Spreder, defekt pære foran venstre side Overføringsleddet kan kjøpes brukt hos koed for en billig penge. Tok av støtdemperene før jul, men finner ikke noe lekasje. Mulig det er fuktighet fra vasken jeg tok før eu godkjenningen som har "lurt" dem. Bilen har gått 236000km, er ikke fri for rust, har slitte sport seter, avtagbart hengerfeste, 1år gamle vinterdekk, ny olje på bakdiff, ny olje til fordelingskasse/diff foran følger med, motorvarmer, byttet bensinpumper i desember, nye drivmansjetter foran for 2år siden, bilstein dempere, m-tech2 fjører, sotede baklykter, sotede ruter (ikke front rute), angle eyes og simons bakpotte. Det er ikke stereo i bilen, men forrige eier hadde noe stort anlegg så ledninger ligger klart. Fremkomligheten på vinterføre er som alle andre annonser sier, ekstremt god. Etter at jeg satte på nytt understell har jeg aldri hatt problemer med å komme frem, 40cm snø er det meste jeg har kjørt igjennom uten problemer. Prisen jeg hadde tenkt å sette når den var EU godkjent var 25000,- Kjøper du den med mangel lapp forlanger jeg 17000,-. Ikke så ille pris når total repkostnad knapt overstiger 2000,- i deler. Send pm hvis du lurer på noe evt telefon nummeret ditt så tar jeg kontakt når jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30no Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forseth Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hva er det av rust? Hvordan er lakken ellers? Er den mørke blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30no Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå