quanto Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Lurer på om jeg skal bygge om til m3 e30 karroseri Jeg har lest ufattelig mange rotete tråder med forklaringer om litt av hvert. Prøver å lage en oversikt over hvilkene deler som må byttes. Etter som hva jeg har skjønnt så byttes jo skjermene ,fangerene, bakluke, c stople, og bakplate. Har forstått at jeg kan bare sveise igjenn hullene til listene på dørene? Hvordan blir det med bakruten når enn bytter c stolpe? Og hva med hattehylle? Er det noen andre ting som må byttes for å få m3 utseende? Er det noen som har delenr til alle delene jeg trenger? Er ikke inntrisert i glassfiber dritt fra egentlig noen som helst levrandør godt nytt år folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei du:), tror ikke du trenger å bytte om bakplate, c-stolpen dekker over original hjørnene til bakruten, men du må ha den ekstra delen som bygger etter original hattehylle. Ps: vanlig bakrute og m3 bakluke er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 c stolpen er utgått hos bmw, sånn at du er klar over det, ligger en brukt på ebay.de til 2900euro, så billig blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quanto Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Det var en feit pris gitt. Har en bekjennt som har 2 stykk nye liggendes så har egentlig skaffet de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå