Nrjey Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Lufter denne ut for salg, da jeg ikke har tid til å skru på denne mere. Planen var å bygge en banebil, men da tiden ikke strekker til, så vurderer jeg å selge den til fordel for kjøp av nyere bil. karosserimessig er bilen rustsveiset. Hammerite er malt i motorrom, kupè, og bagasjerom. Understellet er fra E30 325. ABS er ikke tilkoblet, og har heller ikke delene til det. det er powerflex foringer i understell bak, og gs performance foringer fremme, samt splitter nye bærearmer fremme. Motoren ble tatt fra donorbil (e34525). nylig skiftet toppakning og andre pakninger. eksos er tatt fra e34 og er litt småmodifisert for å få det til å passe. bilen starter og går helt fint. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Her mangler det litt info ja! Er det coupe eller sedan? Minstepris? Bilder?! Hvor i landet står bilen? Er den norsk? Har den skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Det er en 1986 coupè med takluke. Norsk bil. originalt en 318. står i vestnes i møre og romsdal. bilder kommer etter hvert Den har ikke skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 godkjent? mye som skal til for å bli godkjent evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Nå aner jeg ikke hva som må til for å godkjenne denne bilen med skilter, fordi den primært ble bygd for banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 minstepris? når kommer bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Bilder kommer så fort jeg får knipset noe i dagslys minstepris 30000. Følger også med flere deler jeg har. alt skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Interresert i bytte i 2000mod 520D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Interresert i bytte i 2000mod 520D? sorry for at jeg ikke har svart på lenge gutter.... ja, gjerne interessert i byttehandel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 beklager de utrolig treige bildene.... men her er den! kan ta bytte i annen eu godkjent bil, helst bakhjulstrekker eller en 4x4 om det er noe dere lurer på, er det bare å spørre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 mer pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbolid Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 minsteprisen er nå satt til 20000,- !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå