Partygamer Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei alle dere som helt sikkert har bedre peiling på dette enn meg! Skal kanskje til å kjøpe ein E39 i løpet av denne mnd her, og har såklart planer for bilen Bilen er ein 523IA 1997 modell, og eigar av bilen sei at det er kjørecomputer på den. Eg har tenkt til å bestille denne om eg kjøper bilen, for den såg både stilig og artig ut http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24949744 spm mitt er: Er det kjørecomputer på denne bilen? og kva må eg ta vekk for å få plass til multimediaspilleren? Takker for alle svar, har som sagt ikkje mykje peiling da dette ser ut til å verte min førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Ja det er kjørecomputer i bilen, men den ligger antakelig i dashbordet. Du må fjerne hele radio/cd enheten for å få inn spilleren, og da mister du styringen til Webasto tilleggsvarmer dersom bilen har dette. Og så mister du klokka, men det er det antakelig på den nye spilleren. Søk litt på forumet så finner du mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Takk for svar. Veit ikkje om der er Webasto tilleggsvarmer, men er det eit "must" å ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Det er jo selvsagt kjekt å ha, men ikke noe must spør du meg. Min var defekt når jeg kjøpte bilen, og har klart meg fint uten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ville heller ha kjøpt den nye spillern til dynavin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Denne her? http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39a.php Den såg utrulig lekker ut! Vil heller gå for den ja, men kan ikkje finne pris på den. Og Norge var ikkje eit valg på lista over land som hadde partner`a som selge dei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 www.gln.no Søk på dynavin e-39 så finner du mye info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Utsolgt, men det haster ikkje enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå