jpse36 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 hei, har en nøkkel til min bmw e36, men den mangler nøkkelhode. jeg har ikke sett denne typen nøkkel før. så jeg lurer på om hvem nøkkelhode som passer denne typen nøkkel? eventuelt bilde/delenummer? her er ett bilde av nøkkelen. ser ut som det er 2 skruer som skal igjennom den. kan noen hjelpe meg. er ikke lett å bruke nøkkelen nå
jpse36 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 fant en delefilm av alle e36 nøklene. min nøkkel er veldig lik nr 5 på bilde. men ser ikke noe nøkkelhode i forbindelse med den. på delefilmen heter den reservenøkkel
JulianS Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Det er en reservenøkkel og den skal være sånn kan kjøpe originalt nøkkelemne på bmw og dra til en låsesmed å få slipt den etter nr på reservenøkkelen..
jpse36 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Det er en reservenøkkel og den skal være sånn kan kjøpe originalt nøkkelemne på bmw og dra til en låsesmed å få slipt den etter nr på reservenøkkelen.. oki, hvilken som helst låsesmed?
JulianS Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Alle kan vel kopiere men ikke alle som kan slipe på nr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå