kliffen Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Hoi! Har en 1989 520 med en m20. I dag begynte den å riste fra ca 60 km/t og oppover. Blir værre ved høyere hastigheter. Begynner med en lett risting i rattet, mens i høyere hastigheter føles det ut som om hjula skal til å dra til hver sin retning. Åpenbart ikke noe særlig å kjøre rundt med, så noen som har en idé om hva som er galt? Vet at E34er er ganske kresne på felger og hjulballanse, men har kjørt med de samme felgene i over ett år nå, og har vært helt fint til nå. (Orginale BMW felger foresten). Bilen var helt fin når jeg parkerte den i går kveld.
Muztang289 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Du har ikke dratt borti noe med hjula eller understellet? Merkelig om det skulle bli slik iløpet av natta.. Ville ha sjekket snø/is eller lodd på felgen som har falt av, koster deg et par min å sjekke =)
KKise Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Kan hende et av lodda dine har falt av ja, om du har et annet sett med felger ville jeg prøvd de.
kliffen Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Var ute å kjørte i veldig dyp snø i går, da det ikke var måkt noe som helst her i nabolaget, men slo aldri bort i noe, så vidt jeg kan huske. Skal ta en tur ut å sjekke loddene på felgene
kliffen Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Kan hende et av lodda dine har falt av ja, om du har et annet sett med felger ville jeg prøvd de. Har desverre ingen andre felger (redigerte denne istedenfor å poste en ny) Aight, tok en tur ut å sjekka lodd. Alle var på plass. Plukka ut en del snø fra felgene (hadde frosset seg fast en del på begge bakhjula, mindre forann). Skal ta en tur ut nå å sjekke om det faktisk var problemet, hadde vært greit å slippe å betale enda mer for reparasjoner på denne bilen
Melkvik Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 vil tro att dette løste problemet ditt;) Er vel det man kan kalle en klassisk "feil"
Muztang289 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Jepp, skjer ofte med bilen min når jeg leker meg litt og det er våt og tung snø.. =) Er så lite som skal til også..
kliffen Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Fiksa problemet det. Hadde aldri sett for meg at litt snø skulle gjøre bilen helt umulig å kjøre. Men så enkelt var det altså Ble letta der
Azeton Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Jeg opplevd at sand var problemet for meg i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå