Benny335 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 har for en stund tilbake kjøpt e30 en til broderen, har jort endel og handlet inn mye knask men er mye som gjenstår SKAL gjøre: litt rust sveising coilovers skikkelige bremser ny takluke uten rust (noen som har?) koble resten av ledningene etter motor byttet (M30b35) interiør leveres til lakkering (fortest mulig) Eu godkjennig ting jeg har handlet/gjort: alpina motor fester levert inn mellom aksling og fått den kortet inn montert m30b35 byggd eksos anlegg skli plate fra koed diverse styling m3 vinge og flapps sota DE lykter org sota grøfta lys org sota blinklys xenon felger ny framskjerm sveist en del rust begynt å demontere litt før lakkering =) vist noen har: skinn interiør, brock b1 17x10, takluke uten rust,coilovers, fine orginal sotede baklykter.. så må di komme med en grei pris til meg =) slik den var når jeg netopp hadde kjøpt den og begynnt på eksos =) holder på og pusse/klargjøre til den ska inn på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benny335 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 noen som har en takluke uten rust di vil selge til meg snarest før jeg skal på lakkering ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå