Silverboy Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 EDIT: HURRAPRIS! 1 stk BLOKK BYTTES MOT SNICKERS DOUBLE SJOKOLADE! Tar ingen sjangser her pga ripe, så jeg vil si at blokka trenger en borring. kjører derfor en budrunde på denne. Budet starter på 100kr. Minste budøkning er 100kr og hvert bud står i 36timer. Har det ikke kommet ett nytt bud innen 36 timer vinner budet. Alle bud legges i tråden! Det gis 1mnd garanti, blir ikke ripen borte etter borring så returneres blokka og vinnerbudet tilbakebetales. Planet Borret og honet til 84,5mm (Trenger ny borring) Skal være linjehonet i veivpartiet. Frest spor til pyramideringer (ringer følger ikke med) Aldri brukt etter maskinering da det ble oppdaget en mistenkelig horisontal "stripe" på cyl 1 når det skulle monteres. Hadde ikke tilgang / tid til videre sjekk av blokka da så i frykt for sprekk så skaffet jeg en ny og etter det har den kun blitt stående. Ved fotografering nå tok vi ett skikkelig høyoppløst nærbilde av linjen og da ser det ikke ut som å være noe annet en en liten uregelmessighet i støpen. Sees kun fra riktig vinkel med riktig belysning. På grunn av dette velger jeg å gi 1mnd "Pengene tilbake garanti" på denne blokka!. Sjekk prisen hos motorverksted for borring, planing, linjehoning av veivbukker samt pyramideringing og få sjokk over hvor billig denne blokka er! Noe overflaterust fra lagring øverst på ett par av cylindrene. Blokka er helt tom men kan følge med M20B25 veiv om ønskelig. Kun henting da jeg vil at kjøper skal inspisere blokka selv. Befinner seg i Follo 980 80 757
Silverboy Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Streken på siste bildet er knapt synlig for øyet
bmw-mads Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Kan by deg 800 her er telefon nr mitt ettersom jeg sjeldent er her inne.. 47605928
Silverboy Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Jeg velger å gi 1mnd "Pengene tilbake garanti" på denne bunndelen.
SpiderPig Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Jeg har overdim org stempler som passer til denne om noen er intressert
Kimmit Racing Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 ikke for og drepe salget ditt..men den stripa der kommer til og spise opp stempel ringene.
Silverboy Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Tror jeg neppe, det er ingen av "motormesterne" (to av gutta fra tidligere OSS og Ski motorverkested) som har sett på den som har nevnt det med ett ord, bare at de ville ha trykktesta den for å være sikker, og det er ikke mulig å kjenne den overhode om jeg ikke missminner meg helt. Skal dobbeltsjekke men.. Som sagt bildet viser veldig mye mer enn hva som er mulig å se. Skal ta ett søkeblad og se om jeg får det til å få minste antydning til å lugge.. Eller så er det jo bare å borre en overdim til for sikkerhets skyld, fortsatt billig for resten av jobben som er gjort
Silverboy Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 ikke for og drepe salget ditt..men den stripa der kommer til og spise opp stempel ringene. Ser ut som du kan ha rett, klarte å merke ripa, og derfor blir det endring av salget
Silverboy Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Noen som vil by? Trenger å rydde litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå