Tsf Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei noen som har bilder (info) der det viser hva ein må løsne for og få ut kupevifta i ein e34, har skrudd av dekselet i torpedovegen og løsnet dei skruane eg kan sjå, men sitter forsatt fast, noen som har bilder eller info om kva meir eg må løsne ? Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Dekselene som er rundt vifta sitter fortsatt? har du løsnaet alle skruene? Det er noen tapper også så du må bruke litt makt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Dekselene som er rundt vifta sitter fortsatt? har du løsnaet alle skruene? Det er noen tapper også så du må bruke litt makt. Tenker du på dei 2 deksela som er rundt sjølve "turbinen" ? tror jeg har løsnet alle skruene ja, har ialefall løsnet dei skruane eg kan sjå. har prøvd og drage men sitter forsatt fast. har du eit bilde der det viser kva skruar eg må løsne eventuelt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Ingen som veit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Sett om det er noen klips som sitter rundt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Sett om det er noen klips som sitter rundt ? Ja, ingen klips som jeg kan se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 På min uten AC var det kun et par skruer og muligens et par klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 På min uten AC var det kun et par skruer og muligens et par klips. Hvirker ikke som det er slik med AC :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Det er det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå