Gå til innhold

E30 Coupe 320 med m20b25 - 17.000kr

AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på å selge unna den tiltenkte vinterbilen for dette året, er ein '86 E30 320 med facelift m20b25-motor fra E34.

EU-ok til august 2012, årsavgift for 2011 er ikkje betalt, men har skiltene med gule oblater.

Karroseri er ikkje strøkent, men ser ikkje så alt for verst ut heller. Er litt rust rundtom, men bilen er ikkje sundrusta..

Motor går veldig fint og friskt, men er litt usikker på km-stand. Nettopp blitt bytta registerreim.

Girkassa fungerer også heilt topp, er ei getrag 260 som står i.

Eksosanlegget er heimasnikra 2,5" med 2stk simons-potter, så er grei og fin lyd uten å bli for bråkete. Ligger å subber litt så burde blitt hengt bedre opp bak.

Innvendig er den så som så, deler av interiøret har blitt lakka (!) av ein tidligere eier, så er litt rart ut :P

Samtidig røyk radiatoren i varmeapparatet for ca 1mnd sia, som resulterte i at det kom vann inn i coupe'n. Har fått bytta radiatoren til ein tett ein, men i den forbindelse blei dashbord og midtkonsoll reve ut i forbannelsen, så det er ikkje heilt 100% komplett... Og den elektriske coupe-vifta mangler.. Skal få sett om eg får tatt bilder.. :)

Av understell så trur eg det meste er orginalt.. Litt usikker på om det er 320 eller 325 diff, men sperrer greit. Har blitt gjort ett eller annet med framstillinga, er ganske grei sving på den, men framstillinga er ikkje 100% bein, er ein del toe-out så vingler litt om ein kommer opp i høgare fart.

PS: Brock B1 felgene på bildet følger ikkje med, men kan selges for 5000kr ekstra. Er 17".

Felger som selges med er stål-felger / kjipe alu felger..

Står også et lite brukt K-sport hydraulisk brekk i at the moment, dette kunne eg tenkt meg å hatt sjøl, men kan selges med mot pristillegg.

Så alt i alt, ikkje et prakteksemplar av ein e30, men ein genial vinter / herjebil / potensiell banebil med bra motor og gir som går greit :)

Pris: 17.000kr

2p1we27c9698pf36nw8h.jpg

x5aov82h5gftkuetc0da.jpg

mrkul5tome9oj26raahs.jpg

Blei berre lagt ut i hu og hast dette, men skal få oppdatert med meir infor og bilder når eg har tid.

Holder til 1time nord for Bergen ved Lindås

Send PM ved interesse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har den enda, men han som bilen står på er litt treig med å signere på del 2 av vognkortet, så gidder ikkje å stresse med å selge bilen før eg har det på stell. Tar å oppdaterer med nye bilder og info når eg har fått det i orden.. :)

Var forresten ute å prøvde han litt i dag, går ganske friskt! :D Morro å kjøre e30 etter gammelt gitt ;)

Men er gaaaanske fuktig inni coupe'n da, er ein del kondens i taket etc, så for dei som er ute etter noke strøken bil som bruksbil etc, dei burde slå den fra seg med ein gang.. Egner seg helst som gøyal rølpebil detta :D Evt banebil ;)

Intressert i å bytte i en 99%rustfri mb w124 230e 91mod? kan sende bilder på sms evt..

Nei takk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...