handsome Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hei! Fikk meg ny og superfin jekk til jul, en aluminiumsjekk fra Torshov, hvor laveste punktet var ca 8cm. http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17333214 Gledet meg til å teste den, og kastet den under bilen, og skal til å jekke på traversen på bakakselen. Men når jeg da "jekker" til en gang, så spretter jekken nesten oppunder traversen. Eneste problemet når man jekker opp bilen slik, er jo at man får jo ikke stanga "90 grader" opp igjen. Og da vil ikke jekken "jekke" mer, så det virker som pumpene må helt ut, for å kunne presse på med hydraulikk olje igjen. Har noen andre slik jekk, og har dere samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 er den skikkelig lufta da? jeg kjøpt en tilsvarende jekk og den måtte luftes da den ikke fungerte særlig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Noe bruksanvisning på det? Eller skjønner jeg det når jeg ser på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 blir vell nesten det samme som lufting av bremser vil jeg tro, du har en lufteskrue på jekken som du må skru opp med en flat skrutrekker tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Ja, da får jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 de jekkene der er noe dritt! farlige som fy samme som de selger på biltema. skulle ikke vært lov til å selge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 fortell! For det første så er de av elendig kvalitet, mister jo bolter og dritt til hjul osv heletiden og det har sikkert vært 10 ganger på verkstedet at den har gitt etter og gått i bakken. http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... onn-15818/ denne her er jævli go faktisk, løfter raskt og er lav, koster under halvparten også og er i solid stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 det er jo ikke veldig bra, burde kanskje gå over alle boltene på den jekken da.. sett litt på denne jeg.. http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... onn-15817/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hei!Fikk meg ny og superfin jekk til jul, en aluminiumsjekk fra Torshov, hvor laveste punktet var ca 8cm. http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17333214 Gledet meg til å teste den, og kastet den under bilen, og skal til å jekke på traversen på bakakselen. Men når jeg da "jekker" til en gang, så spretter jekken nesten oppunder traversen. Eneste problemet når man jekker opp bilen slik, er jo at man får jo ikke stanga "90 grader" opp igjen. Og da vil ikke jekken "jekke" mer, så det virker som pumpene må helt ut, for å kunne presse på med hydraulikk olje igjen. Har noen andre slik jekk, og har dere samme problemet? Har akkurat samme type. For meg har den funka knall, har dog bare brukt den 1 år. Men nå bruker nok jeg jekken rimelig mye... Ser problemet med at man ikke får opp "jekkestanga" når man eks jekker i traversen, men min jekker bra den selv med minimal vandring på stanga. Jekker 02`n på denne måten, og med den lille høyden jeg har å gå på blir det litt febrilsk jekking de første cm Prøv å lufte, samt jekk den helt opp og slepp den helt ned igjen noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kan virkelig anbefale denne til 2000.- Høyde 75 mm men kan ta av jackpaden og den er 60mm, og opp til 51 cm. Den er også så lang at du kommer et godt stykke under bilen slik at du kan jekke mot noe skikkelig. http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... onn-15817/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Takk for svar og hjelp! Da har jeg fått luftet den, og alt gikk mye bedre Får bare vente da, til den detter sammen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 HEhe holder lenge den, bare gi den vedlikehold og ikke ligg under bilen uten å ha noen bukker da den plutselig bare siger sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Hehe.. Skal ha det i bakhuet Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 HEhe holder lenge den, bare gi den vedlikehold og ikke ligg under bilen uten å ha noen bukker da den plutselig bare siger sammen +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå