Nrjey Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Har en 524TD stående for salg. Bilen har for tiden en skjev bærebro, men vil bli fikset i løpet av helgen. Den er ikke en skjønnhet av en bil, men den starter og går, og går helt greit for å være 2,4 td. Bilen er chippet, og ladetrykket er justert opp til rundt litt over 1 bar, og har kjørt med det lenge. Bilen har også muligens sprekk i varmeregisteret, så bilen dugger på innsiden. Den har M-framseter men førersetet er slitt men fullt men ellers i ok stand. Bilen er altså ikke strøken, men funker til å komme seg frem med eller evt. som et leketøy. Er senket i front, og har muligens gåen demper bak. Har bytter registerreim, strammer, vannpumpe, bremseskiver og klosser bak. Bilen har skilter og var i daglig drift inntil jeg hadde et lite uhell. Selges grunnet overgang til ny bil. Bilder kommer etterhvert Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hvor holder du til? Hvor lenge er den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Bilen må eugodkjennes i slutten av mai tror jeg. Bilder kommer etterhvert som jeg har mulighet til å ta dem. Bilen står i Møre og Romsdal. Det står også på en større turbo enn hva som er originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 ca prisklasse ? rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 den har en rustflekk bak ene hjulbuen. har sikkert noe småtteri av rust her og der, men ikke noe kritisk. Bud over 20000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 får du til noken bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg jobber for øyeblikket med å bytte varmeapparat i bilen. Er nylig ferdig med å bytte bærebru høyre bak på bilen. Så ting henger ikke helt på plass, jeg skal ta bilder når bilen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 min gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Riktig. Bærebru, demper og varmeregister med rør skiftet. så da er det bare å komme med bud Bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Tok bilder i full fart, tar mer bilder når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ny pris. 10 000 eksl. Årsavgift og omreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 8000 og den er din, kom og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå