Vikingen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 noen som vet hva disse heter evnt noen som har en liggende? fikk med 3 men skulle gjerne hatt 4 da je syns dem var ganske tøffe=) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ligner på noe fondmetal felger,står det ikke nå på innsiden av de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 har itte hatt så god tid enda får studere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 står ingenting på innsida eller noe om hva slags felg detta er, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surrehue87 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 ser veldig fondmetal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg tror ikke det er Fondmetall pga den blanke kanten. Kan det være Melber? Ta bilde av senteret med all merkingen, er det et symbol mellom de øverste bolthullene på øverste bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 er en MIM felg av noe slag, kunne tenkt meg 1 til felg så jeg hadde ett sett har bare 3 stk noen som veit om noen som kan ha en sånn eller navnet på felgen? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Søk på MIM Opel, mener en venn av meg hadde lign på en B-ascona mange år tilbake, beste jeg kom på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 prøvd å google litt men itte finni noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 DE DER LIGNA JÆVLIG!! hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Har søkt noe sinnsykt, men jeg finner bare denne ene siden. http://en.autogidas.lt/momo-r16-11742675.html Ser ut som om han annonserer MOMO felger. Men på bildene står det MIM på senterkoppen. Ser ut for at "skriften" rundt senterkoppen er lik på disse og dine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå