Erik_e36 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hei er ganske ny på bmw, kjøpte min første bmw nå for et par uker siden:) satt på angeleyes lykter igår (innebygd blinklys) og det blir en stor gløppe mellom framskjermen å blinklyse, er det 2 forsjellige skjermer til e36? lagt merke til at jeg har di "stygge" blinklysa på skjermen di firkanta knotta.. og andre har di flate, vanlige bmw blinklysa:) er det forskjell på skjerma? og vis det er, passer di andre skjerma rett på? er en 1992mod 316i e36. takker for svar på forhånd:)
sjokolate Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 det som er forkjellen på skjerma er mellom sedan/stv og coupe. Har du kjøpt riktige lamper til riktig karosseritype?
Erik_e36 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 kjøpte brukt av en kompis, ingen anelse hva dem er til, men passer ikke min sedan ihvertfall:P men passer framskjermer fra coupe på sedan da?
sjokolate Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 kjøpte brukt av en kompis, ingen anelse hva dem er til, men passer ikke min sedan ihvertfall:P men passer framskjermer fra coupe på sedan da? nei, det gjør dem ikke. Lampene er da mest sannsynlig fra en coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå