Erik_e36 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hei er ganske ny på bmw, kjøpte min første bmw nå for et par uker siden:) satt på angeleyes lykter igår (innebygd blinklys) og det blir en stor gløppe mellom framskjermen å blinklyse, er det 2 forsjellige skjermer til e36? lagt merke til at jeg har di "stygge" blinklysa på skjermen di firkanta knotta.. og andre har di flate, vanlige bmw blinklysa:) er det forskjell på skjerma? og vis det er, passer di andre skjerma rett på? er en 1992mod 316i e36. takker for svar på forhånd:)
sjokolate Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 det som er forkjellen på skjerma er mellom sedan/stv og coupe. Har du kjøpt riktige lamper til riktig karosseritype?
Erik_e36 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 kjøpte brukt av en kompis, ingen anelse hva dem er til, men passer ikke min sedan ihvertfall:P men passer framskjermer fra coupe på sedan da?
sjokolate Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Erik_e36 skrev: kjøpte brukt av en kompis, ingen anelse hva dem er til, men passer ikke min sedan ihvertfall:P men passer framskjermer fra coupe på sedan da? nei, det gjør dem ikke. Lampene er da mest sannsynlig fra en coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå