Djwik Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 lurer på å ta ned bakstillinga på min 535i for jeg må bytte foringer og bremse å bensinrør baki der er det mye faen skap å ta ned bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ingen stor jobb å droppe bakstillinga om du har løftebukk. Noen bremserør og håndbrekkwire, og mellomakslingen. Og 3 store bolter som holder hele greia oppe. Må ned for å komme til alle røra, med mindre du har mange ledd på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 jeg har bare jekk å støtte bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Noen sjans for å få leie deg inn en kveld hos en kompis med løftebukk? Under halve jobben! Bruk en girkassejekk for å holde bakstillinga. Det går med løftebukker også, men det er mer styr og tyngre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 jeg kan stå på jobben av å til men da må bilen være rullbar heletiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå