Lex-Talionis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hei. Skal til å montere på 525 kassa mi på m20 nå. På kassa sitter det clutchpumpe som er fra 525 tds. Kan denne brukes? Eller hva må jeg evt bruke? Og så lurer jeg på girkasse opphenget? Bruker jeg det som sitter på getrag 260 kassa eller må jeg modde noe selv? Og til slutt så lurer jeg på om jeg kan bruke 328 opphengslager på mellom akslingen min, eller om jeg må bruke org e30 oppheng? Takker for svar. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Det blir feil helling på girkassa, du må evt sveise om girstang og travers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Feil helling?? Denne skal jo være rimelig blir on og ha samme vinkling som orginal kassa da? Iallefall det folk har sagt.bruker e30 spak stellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Tror ikke Mr. Speed fikk med seg alle detaljene i topicen din. Vinklinga på kassa du har er riktig den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Kan bruke pumpa ja, bruk e30 lager eller modifiser 328 lageret litt da det ikke passer opp i tunellen. Mener du kan bruke org festet men noe usiker der da jeg har m3 og ikke tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Emm... Trodde 525 tds motoren hadde stort sett samme blokk og helling som M50, ikke M20. Har ikke sjekka, så kan godt være at jeg tok feil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 M51 har M20 vinkling. Annen vinkling på M50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja var det jeg mente Var det bimmer327tic du tenkte på som hadde den kassa? Frode_E30 har også gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Det var nok en av de, ja. Men nå er det vel i boks så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Jepp, nå har jeg fått det på det rene Godt med kunnskapsrike bimmers folk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Å-F. Så da kan jeg ikke putte 525 tds motor i E34 ix'en... Sparer i hvert fall en masse arbeid! Og hadde tds motor jeg ville putte i 325 ix'en, men gjorde det ikke pga trodde feil vinkling... Fint med slike forum der man kan lære masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå