johnja Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Er vel et skudd i mørket, men plutselig....... Ønsker og kjøpe en slik, så hvis noen har eller vet om en
johnja Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Mobile.de Ja jeg vet, men da trenger jeg hjelp
Jørgen-A Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner det ja. Så du skal skaffe deg alle e34 toppmodelene du nå da? Det liker jeg
S.Hafsmo Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Kjøp denne! viewtopic.php?f=9&t=213029&p=2262619#p2262619
johnja Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Kjøp denne! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 9#p2262619 Tja,den er jo spes, men syns det er no eget med alpina. Ligger en fin svart på mobile. Men jeg er for dårlig på dette med handling "utaskjærs"
S.Hafsmo Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Det er det selvfølgelig, men M5'en er jo en "one of". Et unikt samlerobjekt ihvertfall.
///MPower Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 http://www.alpina-archive.com/ send en mail til han som driver siden, han kan tipse deg om de bra eksemplarene
sammigun Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 De 50 siste byggene kom med bredfront originalt. Annet "ekstrautstyr" som var originalt på disse, er Recaro-skinnseter, egen type hekkspoiler, innvendig listverk med grønne/blå striper, blå bakgrunn i instrumentene og facelift speilene utvendig. Denne sorte nr023 ser igrunn veldig bra ut. Eneste jeg synes er litt synd, er mangelen på Alpina-interiør. Mangelen på striper og de ettermonterte sideskjørtene og bakfangeren får meg til å tenke at bilen har fått ett strøk lakk. Kombinert med den lave km.stand ville jeg virkelig tatt en grundig titt på bilen før ett evt kjøp... Den har også stått til salgs en god stund nå...
johnja Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Den har stått lenge til salgs ja, så det er sikkert noe som ikke stemmer. Prisen er jo ikke høy, så denne burde vært solgt. Jeg får bare følge med
ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 bare og finne bilen på nett det, avtale med selger også reiser du ned. er den ikke slik du vil ha den så tar du fly hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå