Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LINK TIL AUTODB UNDER MED BILDER

03ugmcy377dvaq5bnd6k.jpg

Info

KM: 280000.

Farge: Aspensilver Metallic.

Neste EU: Mai 2012.

Interiør: Sort stoff (pent).

Ny LG Cd spiller (AUX, USB, Bluetooth).

Motor: 2,5l 24v (strupa til 2,3 i innsuget)

HK: 170

Gir: 5 Trinns Manuell

Dekk: Nyere vinderdekk, slitte sommerdekk.

Står vinderdekk på bilen og på bildene på autodb, nesten like sommerfelger :)

Bytter man til 2,5l innsug får man 192 hk. det positive med strupa motor er at den aldri greier å makse seg selv slik en "uplombert" 2,5 liter gjør!

den mest slitesterke E39 er 523 grunnet strupingen!

Ting som burde gjøres

venstre endeledd.

venstre yttre styrestake.

dempere bak.

fjærer bak.

Sveise høyre bære arm bak (knekk i en sprø sveis).

bytte bakluke (mye rust).

Bytte panser (rust/steinsprut).

Pusse vekk og lakkere over rust helt fremme på vær forskjerm.

Ta rustbobler over vinduet (bare over lista IKKE under).

Bytte frontrute (sprekk venstre hjørne, 1500,- med forsikring).

Dette er ting jeg vet må/burde gjøres med bilen, har ikke hatt den mere en en månde men ønsker annen bil! tar gjerne innbytte!

AUTODB:1408351

Prisen står på 20.000,- får jeg ikke det eller noen greie bytteforslag fikser jeg heller bilen selv :)

Mvh

Aleksander Larsen

tlf: 90242585

@: aleksander-larsen@live.no

Skrevet

Du har hvertfall 12000 - 15000 (nye sommerdekk i tillegg) bare i deler i som må påkostes og hvertfall 7-9000 i lakkering.

Bærearm bak kan ikke sveises siden det er støpealuminium, så den må kjøpes ny.

Du kan heller ikke "bare" bytte innsug, og få 192hk. Det må byttes programvare, LMM, dyser etc.

Budet står fortsatt, du får si ifra når du ikke får solgt :)

Skrevet

det koster deg 4421,- på Torshov i deler som trengs for å få den godkjent, så koster det 2000 på skraphandler for rustfri bakluke og panser å ca 2000 i lakkering viss du kjenner noen, så da er du langt under det du sier :) det med bytting av innsug er bare noe jeg har hørt som jeg fikk beskjed om å skrive ned... får jeg ikke 20 for bilen så fikser jeg den selv :) med ALT av deler + arbeid må jeg ut med ca 10000 TILSAMMEN å det er en avtalt pris med mekaniker og lakkør :)

Skrevet

vil prøve så godt jeg kan å få 18 for den så jeg har råd til å kjøpe meg en grei bil etterpå, eneste grunnen til at jeg må selge er pga har ingen plass å skru å at den blir for dyr i mitt navn etter hva intekten tillater :) men har du en grei bil å bytte så skrik ut

Skrevet
10tusn vist du fortsatt har den

det er lov å lese inlegget som ligger RETT over...

prøver å selge bilen til den som er satt, ALTSÅ 18.000, seriøse bud under det kan sendes på PM så blir det vurdert om bilen må vekk, da får du beskjed :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...