trønder-IS Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Har ikke så mye å komme med enda! Har kræsjet min e46 så den trenger litt pleie før jeg begynner for fullt med min e36, pluss at jeg har kun helgene til å skru. Kjøpte bilen sommeren 2010, og da så den sånn ut: Etter det har jeg montert shadowline nyrer, hella angeleyes med xenon og fått montert bmw-merke i felgene fram. Fikk en del problemer med bilen så jeg bestemte meg for å demontere hele bilen og lage prosjekt, føler jeg har et godt utgangspunkt i og med at det er forholdsvis lite rust. Men planene er som følger: -Fjerne rust i støtdempertårn. -Fjerne rust i vanger. -Ta ei rustboble bak på bakskjerm. -Hellakkering (i samme farge vel å merke). -Coilovers. -18" felger (kom gjerne med tips). -Splittere. -Har lyst på vader seter fram. -Motor? Har ikke klart og bestemt meg for motor. Har sinnsykt lyst på 3.2l, men føler det bli lettere med satans vegvesen med 325. Har hørt at 318is har samme bremser som 325, noen som vet noe om det? Er forholdsvis ny i "prosjekt-faget", så kom gjerne med tips til ting som bør gjøres
SondreLM Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Såvidt meg bekjent har du samme bremser som 325, men diff og bakstilling er forskjellig. Du har vel 168-diff og ikke 188 som 325 Skal du gå for coilovers ville jeg gått for 17" felger. Da får du den skikkelig nedpå også Lykke til, bilen så fin ut på bildet, men pøs gjerne på med flere!
trønder-IS Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Okei Men diffen må byttes, for den holder på å ta kveld Ligger flere bilder av bilen i show off, men det kommer oppdaterte bilder når jeg får begynt skikkelig med den Har en kræsjet e46 touring som må ordnes på først
trønder-IS Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Litt bilder fra demontering etc. Nesten så den bikka neddi grava......... Når clutchsylinderen røk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå