Oddy93 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hei! Jeg har ryddet litt her, så jeg kan begynne å fortelle litt om bilen igjen: Det er en 320i 1990 modell, preface med karosseritypen Cabriolet! I motorrommet står det en sterk m20b25 motor med fin klang i. Desverre var bilen utsatt for en liten kollisjon, slik at vi såg oss nødt til å redde bilen, men det tar litt lengre tid enn jeg trodde, så jeg lager en "blogg" her for å tvinge meg selv til å fortsette, ettersom jeg lærer sinnsykt mye av denne sliteren! Før skaden: Som den står idag: (27.02.12) Nye Bilder av hvordan den stod: Skaden som bilen blir bygget opp fra: Panser må lakkes opp, ny lykt, front og grill+eventuell lakkering. Ny skjerm, lakkert Mtech1 fangeren må pusses opp og lakkeres. Interiør (Gjort) ( Ikke gjort, [x] = Holder på.) Sentrallås, trådløs Startech Dørtrekk i skinn Mtech 2 ratt Ny girmansjett Nytt anlegg Lyssenker Kantfelger, Borbet A Hardtop Ryggtrekk Senkesett m/ nye dempere Lakkert karosseri Montert deler, tilpasset panser. K&N Filter, originaltilpasset Mtech1 bakfanger [X] Mtech1 sideskjørt, rette [X] Mtech1 front [x] Skinnseter, svarte "Spesialtrekt i Lithauen"? Ny eksos Nylakkering (Langtidssiktig) Avstivning av bilen / Poly [x] Godkjenning av 325 motoren Håper jeg kan bli fort ferdig med bilen, eksamener og hardt arbeid i vente nå frem i tid, men her er litt av bilen: Sentrallås:
NBCustom Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Gratulerer med artig bil! Har sansen for e30 cab, også er det fin låt i motoren din. Gjennomføre planene dine så blir det bra.
Oddy93 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Takk for positiv tilbakemelding! Skal gjøre det jeg kan for å få den fin Motoren beholder jeg slik som den er, for lyden sin skyld. Noen som må ta vare på de gamle også
Oddy93 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Da har jeg oppdatert litt her inne, jeg skriver bare slik som jeg har gjort på oppdateringer frem til jeg finner ut hvordan jeg lagger sånne faner inne i redigeringen! Setter pris på kommentarer og innspill, hehe.
Oddy93 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Noen som har Mtech1 front? Hadde vært aktuelt for meg å kjøpe en i hvert fall
Oddy93 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Update per i dag, 15 Jan Fikk gjort mer forrige helg, måtte skaffe utstyr
Oddy93 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Har hatt en travel helg/uke Fikk besøk av Tjalve her på forumet nå på fredag og vi gikk gjennom hele insiden på bilen og renset alt av interiøret Alltid litt gøy med rengjøringsjobber, spesielt når du ser et resultat Vi fikk også fikset høyttaleranlegget i bilen hans og fikk kupémotoren til å gå igjen ved å smøre den og gi den et push Fornøyd bil! Etter vi var ferdig med hans bil, så gikk vi over til å sette sammen demperene på bilen min, montere de nye bærearmene som kom på fredagen sammen med polyforinger til bærearmer, stabstag og differensial. Det ser ganske pent ut med nytt understell Ingenting slår 100% friske deler. Tjalf, the mechanic wonderman MEN, selvsagt måtte vi støte på noen problemer. Gjett hvem som klarte å slite gjengene på endeleddet? Vi kan selvsagt skylde på Tjalve, men det endrer ikke at det er rustet dønn fast. Kjørte en tur innom biltema og kjøpte en ny, men klarte ikke å få byttet denne. Og til slutt fikk jeg montert inn bensinpumpen igjen, som har stått på min far sin 325i e30, mens bilen min stod parkert i garasjen. Bare gleder meg til neste helg, slik at jeg kan få på endeleddet og gjøre den klar til lakkering, sykt klar til å få den på veien igjen. En herlig bil, ser for meg at kjøreopplevelsen er totalt annerledes, etter å ha kjørt med ødelagte foringer, slitte bærearmsledd og ødelagte dempere! Chipen min kom også idag! Dette er en chip jeg fikk spesialbesilt på ebay av en som drev med mapping, han lagde en til ecu'en min, som er 381, altså den nyeste Så jeg håper jeg merker forskjell, om ikke på drivstofforbruket!
Tor-Einar93 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 fin bil du har! off topic her, men han kompisen din jobber vell ikkje tilfeldigvis på frank mohn flatøy?
Oddy93 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Han jobber der ja, sveiseavdelingen Går i samme klasse som meg, på TAF Jobber du med han kanskje?
Skaar Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ser bra ut dette, bare å få montert senken og legge den lavt Har du bilde av de gule lyktene montert på bil?
Oddy93 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Skal legge den så lavt humpene utenfor huset vårt tillater Skal legge ved noen front bilder med lyktene når jeg er ferdig med de siste, har ikke grøftelys på bilen heller, så med en gang jeg har fått lys på bilen, satt sammen fronten og rettet ut panseret så skal jeg legge ut noen bilder av fronten, med de gule lyktene. Håper det kan bli noenlunde pent
Jørgen Lie Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Om du skal lavt er det bare og fjerne justering bak, og ha en justeringsring foran, skrudd helt ned
Oddy93 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Ser for meg å gjøre det lovlig, har aldri vært så glad i alt for lav bil, liker når ting ser originalt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå