espulus Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Har ei hel eske med div. smådeler til E60 liggende i garasjen. Har også noe karosserideler: -Original framfanger m/tåkelys - bud -Original bakfanger - bud -Originale sideskjørt - bud -Interiørlister i "tre" - bud -Nesten nye demperfjærer - bud -1 stk. fungerende styringsenhet til xenonlykt - bud Kommer ikke på noe mer i farten, men skal sjekke hva som ligger i garasjen. Bilder kommer også etter hvert. Alle deler (karosseri) er i fargen Svart2.
nightmare Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 du har ikke venstre frontlykt også da? evnt. uten xenon. har sliter med at det er kondens og sprekker i min.
wagon Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 -1 stk. fungerende styringsenhet til xenonlykt - bud Alle deler (karosseri) er i fargen Svart2. Er det lysmodul ? Evt delenr på denne ?
espulus Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 du har ikke venstre frontlykt også da? evnt. uten xenon. har sliter med at det er kondens og sprekker i min. Nei, desverre. Kun styringsenheten. -1 stk. fungerende styringsenhet til xenonlykt - bud Alle deler (karosseri) er i fargen Svart2. Er det lysmodul ? Evt delenr på denne ? Mulig det heter det? Det er i allefall den boksen som sitter på undersiden av lykta. Kan sjekke delenr. på denne i løpet av dagen.
espulus Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Det skal jeg få ordnet Må finne kameraet først.
espulus Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Styringsenheten til lykten selges ikke likevel. Må bruke denne selv.
steiskei Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Har du frontspoileren enda ? å ka du skal ha for den ?
espulus Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Har den enda ja. Er litt riper i den. Kom med bud:)
espulus Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Har en god del deler liggende enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå