UFC Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Hei. Jeg har nå lagt felgene mine tilsalgs, jeg har da de svarte som er på bilde. Men så har jeg planer om å kjøpe felger fra GSbildeler: Gi din mening om hva du syns hadde kledd bilen best. De svarte er 19'' 8,5 eller 9. Sitter 265 bak og 235 forran dekk. De fra GS er 19'' 9. Disse? Eller disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Begge var kule, hvilke farge har du på bilen din? sort senter kler ikke alle farger så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Den gullfarga på første bilde er bilen min Ja begge er fine, men vet ikke hva jeg skal velge ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ville gått for de fra gs. Altså, ikke de du har på nå. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 eg ville ha lakkert di svarte felgene du har i noe annet enn svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Ja, jeg vurderer GS felgene. Men syns de svarte med kanten er nesten like pent. Dette er vanskelig :\ Noen som klarer å photoshoppe de felgene fra gs på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Når felgene er svart blir de så borte, så jeg ville gådd for GS felgene i dette tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Begge var fine, men ville nok lakkert om senteret på de du har hvis du bestemmer deg for å beholde dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Åssen farge tenker du på da? Sølv?bilens farge?hvit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Er felgene dine personer?? Snakker du til dem?? HVEM av felgene? Lær deg norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe. Vi tar det over PM vi frøken om jeg skal lære meg norsk eller om jeg skal gi deg lærepenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe. Vi tar det over PM vi frøken om jeg skal lære meg norsk eller om jeg skal gi deg lærepenge. Ser fram til det Moderatoredit (R Andersen); Da avslutter vi den diskusjonen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Forøvrig så tror jeg felgene fra GS vil se veldig bra ut på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå