Silverboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Må nok legge til en halv til en gang så mye er jeg redd
spitz Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Må nok legge til en halv til en gang så mye er jeg redd Velvel - får satse på at jeg ikke får jevnlig bruk for tilhengerfeste med det første!
Kønig Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Hei! På min E61 med CCC var talestyringen på tysk, og selv med min begrensede tysk-kunnskap synes jeg det fungerte så bra at jeg ville betale 2500.- for å få det over til engelsk. Og idag hadde jeg bilen inne hos Bavaria for omprogrammering + litt småting. Så nå snakker jeg engelsk til bilen, og det lille jeg har prøvd så synes jeg det funker bra jeg da. Men det er forskjell på hva BMW lover i div reklamer og hva Bavaria klarer å levere! Uheldigvis...
spitz Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Hei!På min E61 med CCC var talestyringen på tysk, og selv med min begrensede tysk-kunnskap synes jeg det fungerte så bra at jeg ville betale 2500.- for å få det over til engelsk. Og idag hadde jeg bilen inne hos Bavaria for omprogrammering + litt småting. Så nå snakker jeg engelsk til bilen, og det lille jeg har prøvd så synes jeg det funker bra jeg da. Men det er forskjell på hva BMW lover i div reklamer og hva Bavaria klarer å levere! Uheldigvis... Interessant. Jeg synes også det helt klart vil være verdt 2.500 å kode om til engelsk. Takk for input!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå