Mariusmb Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Heisann Har da en sierra 2.0L doch som jeg tenkte og selge som delbil eller noe lignende. Den har hatt et lite uhell, og har da fått pressa inn ganske mye av fronten, Alt skal være i orden bortsett fra radiatoren på motoren. Men ellers skal hele bilen være ok og ganske fin, så hvis du trenger noe deler eller lignende så er det bare og gi en pris, vil bare bli kvitt all dritten:P Hvis noen er keen på og kjøpe hele bilen selger jeg den får 3000. Motoren går fortsatt bare kjølinga som ikke funger helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 kjørbar? tenkte evt på jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Ja den skal være kjørbar, har stått en måndes tid nå snart da, men radiatoren er ødlagt. men skal funke som jordebil Drimer og legger ut bilder ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hvis ingen vil ha den så vraker jeg den på mandag, er hvertfall det som er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slideways Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Årsmodell er bilen? nye eller gamle dashbord? Er det helt og uten de "vanlige sprekkene" ved luftdysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Er en 92 modell, egentlig ganske fin inni, pm meg om du vil ha noe bilder av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 DA vraker jeg den istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusmb Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ingen som vil ha noen deler eller noenting? vraker den på mandag, siste sjangs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 har du plastik innerskjermene foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå