Glennski Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Børsteløse utegave av X-Missile (må ikke forveksles med standardversjonen, dette er en oppgradert modell som er mer påkostet) Den har utrolig bra fjæring samt motorkraft i bøtter og spann. Den er fullt ut kulelagret og kommer med uavhengige oljestøtdempere. Leveres med 12V batteri som gir deg maks effekt slik at du lett kommer oppmot 70 km/t med dette monsteret!! For å kunne tåle røff kjøring så er bilen utstyrt med 4stk uavhengige fjærer, som er oljefylte samt at den har et solid chassi. Dekkene har ett kraftig mønster som gir deg topp kjøreegenskaper selv om underlaget ikke skulle være helt topp. Bilen levereres ferdig lakkert/montert med elektronisk fartsregulator, mottaker, servo og en 2 kanals proporsonal AM-rattradio med trim. Den leveres med 12V Ni-Mh 2500 mAh, 4WD og børsteløs 540/2300kv el-motor. Børsteløsmotor er mye kraftigere, og bruker mye mindre strøm sammenlignet med en børstemotor. - Batteri: 12V Ni-MH 2500 mAh - Lader: 220V - 12V 800 mah (ca. 3-3,5 timer ladetid) - Motor: BL 540 / 2300KV - Fartsregulering: BL BEC med fram, stopp & bak samt kjølevifte. - Sender: 2-kanals 27MHz Rattradio - Styrerservo: S3360, 36g, 6Kg - Utveksling: 1:11.69 - Hjulbase: 265mm - Drift: permanent 4-hjulsdrift - Chassis: Aluminium - Hastighet: 70 km/h - Kjøretid: Opptil 15 min per opplading Denne er ikke brukt! Kun tatt ut av esken og brukt som utstillingsgjentand i hylla mi. Har aldri hatt tid til å kjøre, så derfor selges den. Det er ikke min bil på bildet, men identisk bortsett fra fargen som er sort/orange HBO 1800,-
Glennski Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Opp, går rimeligere ved hurtig avgjørelse! Skal bort.
Glennski Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Koster 170,- i frakt inntil 10 kg, den veier nok ikke mer.
snerk Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Hei! 1000,- pluss frakt er greit for meg. Send meg gjerne en pm. Mvh. Ulf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå