trønder-IS Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Selger et brukt supersport 50/50 senkesett til 320 e46 touring. Brukt i 6mnd. Følger med tuv-papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Passer det sedan? Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder-IS Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hmm, det er jeg litt usikker på. Kan sjekke opp det. Skal selge for at jeg skal ha coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Da kunne vi jo ha byttet, jeg solgte akuratt et sett med coilovers ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder-IS Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Haster ikke så veldig med coilovers, blir ikke før til våren. Har satt på orginalfjærer inntil videre Ser ikke ut som at det senkesettet jeg har passer til sedan nei =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320touring Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvor mye er de senket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320touring Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 leste feil.. 50/50 senk ja.. Utgjør det stor forskjell fra orginal ? ser for meg at de orginale kan være litt mer sie enn når de er nye? sånn at det ikke utgjør så mye med senkefjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå