patchie Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Da jeg kjørte hjem i dag så skrudde jeg på kupevifta på maks mot en frosset frontrute. Da jeg kom ut på motorveien ett minutt senere så stoppet vifta å blåse. Den virker ikke på noen hakk. Hva bør jeg feilsøke? Og i hvilken rekkefølge? Er det sikring på kupevifta? (Isåfall hvor er sikringsboksen?) Releet kanskje? (Hvor er denne og hvordan ser den ut?) Hvor vanskelig er det å komme til vifta? Er det mulig å komme til kontakta for å teste med 12v? Noe jeg har glemt? Blir glad for bilder:)
e36touring Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 prøv med en ny motstand til vifta, ganske så standard feil det
patchie Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 prøv med en ny motstand til vifta, ganske så standard feil det Det vil si rele? bilde? hvor sitter denne?
kabeldeigen Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Ligger en diy her på hvordan du skifter motstanden. Men den ligger på passasjer siden, nede ved beina. Tar 20 min å skifte
kabeldeigen Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 viewtopic.php?f=1&t=61468&hilit=diy+motstand Her ser du hvordan man skifterviftemotstanden
kabeldeigen Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Sikringsboksen er inni hanskerommet, i taket liksom
patchie Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=61468&hilit=diy+motstandHer ser du hvordan man skifterviftemotstanden Tusen takk, dette fikset problemet mitt med en gang kjøpte bilstein viftemotstand, kosta 850kr ca på GS bildeler! Ikke orginaldel, denne så mye bedre ut, men gjenstår å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå