bricks Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Har kjøpt en brukt Dice boks, denne har vært koplet til på skifterkablen i bagasjerommet, denne har ikke jeg(tror jeg ikke da),e46 fra 2002. Vilken overgang trenger jeg?Kan jeg kjøpe orginal cd skifterkabel fra BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Du kan evt kjøpe en sånn: http://www.ebay.de/itm/140508143065?redirect=mobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Du kan evt kjøpe en sånn:http://www.ebay.de/itm/140508143065?redirect=mobile Ja, da var den bestilt Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg har også bestillt denne til min nyinnkjøpte E39 2003 mod. Litt usikker på om jeg har tilkoblingene til CD-veksleren baki (og har ikke bilen her i skrivende stund, så jeg får ikke skjekket). Har jeg forstått det riktig at delen som blir linket til i 2. innlegg erstatter CD-vekslerkabelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Kabelen gjør det mulig, for di som har biler som ikke har cd -veksler og tilhørende kabler, å koble til cd-veksler eller f.eks en Dice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Kabelen gjør det mulig, for di som har biler som ikke har cd -veksler og tilhørende kabler, å koble til cd-veksler eller f.eks en Dice. Thank ju! Da satser vi på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Forresten 740AV: Snoket litt på prosjektråden din. Den dockingen for iPhone4 i askebegeret som du bruker har jeg også lyst på. Men synes den ser litt skjør ut?? Eller sitter telefonen godt? Er du ellers fornøyd med kvaliteten på lyd og tale når du snakker handsfree via bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Du kan evt kjøpe en sånn:http://www.ebay.de/itm/140508143065?redirect=mobile Var jo selfølgelig så sløv at jeg ikke sjekket om det var rett kabel, jeg hadde jo med runde stifter Firmaet som du linket til har ikke rett overgang Vet ikke om andre som har?Har søkt en hel masse.... Kan et annet altrnativ være å kjøpe orginal CD skifter kabel?Noen som vet om skifteren får ekstern spenning eller om alt kommer fra spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Forresten 740AV: Snoket litt på prosjektråden din. Den dockingen for iPhone4 i askebegeret som du bruker har jeg også lyst på. Men synes den ser litt skjør ut?? Eller sitter telefonen godt?Er du ellers fornøyd med kvaliteten på lyd og tale når du snakker handsfree via bluetooth? Telefonen sitter bra den, selvfølgelig kunne det vært bedre men man må offre litt for at det skal se bra ut Bluetooth delen er jeg sånn passe fornøyd med. Har ikke brukt den så mye til handsfree samtaler egentlig. Jeg kjøpte bare mb1500 fordi det omtrent ikke var noe prisforskjell til mb1000. Du kan evt kjøpe en sånn:http://www.ebay.de/itm/140508143065?redirect=mobile Var jo selfølgelig så sløv at jeg ikke sjekket om det var rett kabel, jeg hadde jo med runde stifter Firmaet som du linket til har ikke rett overgang Vet ikke om andre som har?Har søkt en hel masse.... Kan et annet altrnativ være å kjøpe orginal CD skifter kabel?Noen som vet om skifteren får ekstern spenning eller om alt kommer fra spilleren? Jeg også har radio med runde pinner Jeg kjøpte original cd-veksler kabel fra bmw. Det du kan gjøre nå, er å bestille en cd-veksler kabel beregnet for radioer med runde pinner, og så tar du ditt feilbestilte kabelsett og klipper av den enden på den som har den 3pinnede kontakten. Den 3pinnede kontakten med ledninger kobler du til +, - og i-bus ved kontakten på radioen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Forresten 740AV: Snoket litt på prosjektråden din. Den dockingen for iPhone4 i askebegeret som du bruker har jeg også lyst på. Men synes den ser litt skjør ut?? Eller sitter telefonen godt?Er du ellers fornøyd med kvaliteten på lyd og tale når du snakker handsfree via bluetooth? Telefonen sitter bra den, selvfølgelig kunne det vært bedre men man må offre litt for at det skal se bra ut Bluetooth delen er jeg sånn passe fornøyd med. Har ikke brukt den så mye til handsfree samtaler egentlig. Jeg kjøpte bare mb1500 fordi det omtrent ikke var noe prisforskjell til mb1000. Du kan evt kjøpe en sånn:http://www.ebay.de/itm/140508143065?redirect=mobile Var jo selfølgelig så sløv at jeg ikke sjekket om det var rett kabel, jeg hadde jo med runde stifter Firmaet som du linket til har ikke rett overgang Vet ikke om andre som har?Har søkt en hel masse.... Kan et annet altrnativ være å kjøpe orginal CD skifter kabel?Noen som vet om skifteren får ekstern spenning eller om alt kommer fra spilleren? Jeg også har radio med runde pinner Jeg kjøpte original cd-veksler kabel fra bmw. Det du kan gjøre nå, er å bestille en cd-veksler kabel beregnet for radioer med runde pinner, og så tar du ditt feilbestilte kabelsett og klipper av den enden på den som har den 3pinnede kontakten. Den 3pinnede kontakten med ledninger kobler du til +, - og i-bus ved kontakten på radioen din Ja, da er det i boks,gjorde som du sa, fungerte i 3 minutt så var det dødt , etter litt feilsøk så fant jeg dårlig kontakt på jord,ut fra spilleren(gamle eletrikerkunnskaper kom til nytte igjen), får ha så mye takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå