Bimmerbrat Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Har spekket opp min F11 og skal bestille til uken. Har satt opp NAVI prof (som nå for øvrig har kampanjepris 9.900,-), Utvidet USB tilkobling, bluetooth. Er usikker på internett og apps tillegget. Noen som vet status på dette ift. online/ BMW assist? Det er mye info på nettet om disse funksjonene, men det står lite om hva du trenger av tillegg og støtte for å kunne ta det i bruk. Jeg bruker i dag iPhone og iPod i bilen, men bruker mest Spotify i det daglige. Noen som har erfaring med bruk av spotify i F10/11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinks Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Spotify går fint over bluetooth, kabel og i snap-in med iPhone. Apps gjør at du får spilt av genius spillelister fra ipod/iphone mener jeg, og gir ett litt annet brukergrensesnitt når du bruker connected drive. Ellers er det ikke noe online/bmw assist i norge som jeg vet om. internetten er 90´talls-treg og det er da enklere å gå på iphonen som du må bruke til å få internett uansett. (internett kan kun brukes når bilen står stille forøvrig) siden du får navi pro så ´´billig´´ville jeg lagt til apps i hvert fall, da dette ikke koster mer enn 1100,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerbrat Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hva er egentlig connected drive? Er ikke det BMWs fremtidsvisjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå