piter Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 hallo:) selger prosjektet mitt:) det har en front skade som må rettes litt, eller bytte noen karroserideler. ikke rammeskeiv. er en 325 mtech 1 1987. selges bare om jeg får riktig pris, siden jeg ikke trenger selge:) det er effekt annleg hele veien unntatt grenrør ifølge forrige eier. han sa også at det var sperrediff, men vet ikke hvor mange % det er. skal sjekke diffen og eksos en dag:) sitter tuv godskjent senkesett følger med papirer, ikke godskjent i vongkort. følger nye hjulbuer bak. dette trenges nytt: lykter nyrer grill rundt lykter motor fester girkasse fester høyre fram skjerm vifte blad bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 kan også evt bytte i bil eller bildeler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hva er riktig pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 minste pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 vet ikke, bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASorli Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 byr 8000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuse3092 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Byr 8500kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 sleges ikke alikevell siden jeg skal bruke deler av denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg